
Reklamacja towaru
Jeżeli zakupiony towar nie jest zgodny z tym, co zamawiałeś lub posiada widoczną wadę, możesz wymienić go na inny lub poprosić o zwrot pieniędzy. W tym celu napisz do nas wiadomość z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz dołączonymi zdjęciami, na których widoczna będzie wada produktu. Jeśli reklamacja zostanie zaakceptowana, otrzymasz od nas instrukcję, w jaki sposób odesłać produkt do nas i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić na inny produkt. Pamiętaj, że u nas masz 14 dni na mailowe zgłoszenie jakiejkolwiek wady produktu.
Koszt odesłania towaru reklamowanego pokrywa w całości Sprzedawca, o ile odesłanie towaru nastąpi w zgodzie z instrukcją odesłania oraz wskazaną przez Sprzedawcę metodą dostawy.
Zwrot towaru - odstąpienie od umowy (rezygnacja) - dotyczy Konsumentów
Nie trafiłeś z odpowiednim kolorem czy rozmiarem? Nic nie szkodzi. Chętnie wymienimy Twój zakup na inny. U nas masz 30 dni na podjęcie decyzji. Gwarantujemy łatwą i szybką wymianę towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Fusion Shop / Hotel Admirał
Bielańska 37
59-220 Legnica
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę, jeśli otrzymałeś je w wersji papierowej. Pamiętaj rezygnacja z towaru za wyjątkiem reklamacji obliguje Cię do poniesienia kosztów zwrotu przesyłki.
Aby odstąpić od umowy, możesz też poinformować nas o tym mailowo na adres sklepu wydawnictwo.fusion@gmail.com. Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale podaj numer zamówienia oraz opisz swoje oczekiwania - czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, czy wymienić towar na inny.
W przypadku zwrotu towaru wynikającego z odstąpienia przez Konsumenta od umowy, koszt odesłania towaru i ewentualnego wysłania innego, w całości pokrywa Klient Konsument.